The Bridezilla

The Photographer

Posted on: January 12, 2009

jurugambar, orang yang agak penting dalam majlis kahwin. orang yang bertanggungjawab merakam semua cerita baik dan buruk untuk hari itu.

cadangnya aku mahu upah kawan sendiri yang ada bisnes fotografi sebagai jurugambar. tapi, harga yang kawan tawarkan agak mahal. RM500 bagi 100 keping gambar 4R dalam sticky album. kos penginapan dan pengangkutan, aku juga perlu tanggung. tak boleh jadi. tak boleh upah dia.

jadi aku cari di internet, jurugambar yang tinggal di ipoh. dapat! aku jumpa fahmifoto@fotopages. harga pun macam ok, 120kpg 4R dalam sticky album dengan harga RM450. kos yg lain tak perlu aku tanggung sebab jarak dari lokasi majlis dengan ipoh tak berapa jauh, cuma 40km.

pada aku, tak perlulah bergambar banyak, lainlah kalau gambar tu nanti boleh dimakan! haha, aku suka makan. betul, aku tak tipu.

harap-harap FahmiFoto tangkap gamba cantik-cantik hari majlis nanti.

Tips:

Kalau mahu kahwin bajet, ambil pakej fotografi mengikut keperluan, bukan kehendak.

Leave a Reply

