The Bridezilla

Borang Mastautin

Posted on: January 13, 2009

borang mastautin

borang mastautin

Permohonan kahwin, memang remeh. patutlah orang yang tak tahan nak kahwin sanggup kahwin lari sebab banyak sangat prosedurnya! perlu dokumen itu, ini. sain orang itu, orang ini. saksi itu dan saksi ini. haih~

Alamat dalam kad pengenalan Win, rumah di Johor. sepatutnya Win perlu mohon kahwin di Johor tapi nak senang punya pasal, mohon kahwin di Selangor sebagai pemastautin. kena isi borang pemastautin.

Borang pemastautin ini perlu tandatangan ketua kampung. tapi kami tinggal di kawasan perumahan, jadi boleh minta tandatangan JKKK kawasan perumahan. Bagi kawasan perumahan Mutiara Apartment, Tmn Balakong Jaya, boleh berjumpa dengan Encik Rosli Zakaria.

Petang ini, nak suruh Win jumpa pakcik tu. minta autograf dia. hehe

Tips:

Buat temujanji.

Bermastautin lebih dari 4 bulan.

Advertisements

2 Responses to "Borang Mastautin"

hi win.. nak tanya sikit leh, borang mastautin tu dapat kat mana yer? nk gi pejabat agama ni esok.. 🙂

oh, minta kat pejabat agama. esok nak pegi kan? minta je, free.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: