The Bridezilla

The Wedding Cake

Posted on: January 23, 2009

Penaja kek pengantin, MakSu. Dia ada hantar MMS, gambar contoh kek yang dia tempah untuk aku. Tapi masalahnya, gambar kek tu sangat gelap. Jadi maaf, tak dapat nak muat naik gambar di sini.

MakSu cakap kek tu berbentuk bantal segiempat sama, warna putih. Dia tempah di Nikko. Katanya, kek bahagian dalam tu nanti adalah lobak dan kacang walnut. Hiasan kek, fondant. Boleh tahan dua minggu katanya.

Aku OK-kan saja. Aku tak kisah sangat. Dah cukup beruntung ada orang nak taja kek pengantin. Kalau ikut bajet aku, memang tak ada lah jawabnya.

MakSu akan balik kampung sehari sebelum majlis, bawa sekali kek pengantin tu. Terima kasih MakSu!

Tips:

Beli kek pengantin yang hiasan diperbuat daripada fondant. Tak mudah cair dan senang di bawa ke sana sini. Cantik pun ye juga.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: