The Bridezilla

The Agenda

Posted on: February 1, 2009

Agenda majlis ini aku susun sendiri. Aku pun tak tahu macam mana keadaannya handle majlis kahwin. Hentam sajalah labu~

Jumaat (20 Mar 09)

  • Pagi : Majlis Khatam Al-Quran
  • Malam : Sebelum tidur, kena pakai inai agaknye.

Sabtu (21 Mar 09)

  • 0800 – Pergi kedai Pak Andam, mekap-mekap
  • 1000 – Majlis akad nikah di Masjid Ubudiah, Bukit Chandan
  • 1200 – Pergi kedai Pak Andam, mekap lagi
  • 1330 – Pergi ke Resort Sungai Perak, makan-makan
  • 1400 – Bersanding (kalau boleh tak mahu. mahu tangkap gambar sahaja, boleh?)
  • 1430 – Sesi bergambar
  • 1530 – Majlis makan-makan tamat. Outdoor photoshoot, mungkin.
  • Malam : Sesi membuka hadiah. Itupun kalau dapat hadiah, la~

Ahad (22 Mar 09)

  • Balik kerja.

Tips:

Dari banyak sumber, aku dapati yang setiap majlis perlu ada pengacara bagi memastikan kelancaran sesuatu majlis. Makanya, aku perlu cari seorang pengacara. Ayah sebut, DJ.

5 Responses to "The Agenda"

hai edot.. saya ada p facial sekali ari tu, nanti nak g lagi huj feb.. myb every weekend until majlis.. klu g spa blm lg.. myb nak p berurut, mandi lulur dan buat medicure jak tp sekali jak kot bl nak dkt majlis.. mahal jg sekali buat dkt RM200 ke atas.. yg penting nak p berurut hehe..
edot syokla blh p berdua, tunang saya keja kat ipoh, jd x dptlah p sama2..

oho~ ada juga ek pegi facial. saya ni kurus kering, takutla pegi berurut. kang terkehel tulang belakang saya ni. uhuk2

ya tunang saya keja kat ipoh, jauhkan jarak kami..
hehe pla spa nanti bl da kawin, tym bulan madu ka.. mesti syok.. mengeratkan silaturahim ;p..

wah, bes la ramai2 sedare tunang Lyn dari ipoh naik ‘belon’ ya? mahal tak kos? sapa tanggung kos tiket orang ipoh? hehe, nyibuk jak

tunang saya tu sebenarnya org sabah jg edotz, tp keja kat ipoh.. jd just beli tiket utk dia sorg jak hehe…

Leave a Reply

