The Bridezilla

The Host

Posted on: February 11, 2009

Mak & Ayah = hos majlis nanti. Kena-lah pakai baju sedondon, baru orang senang nak kenal, “Oh, ini tuan rumah. Mak Ayah pengantinnye..”.

Jadi sebagai anak yang mahu menyenangkan hati orang tua, aku bank-in duit bulanan untuk mak ayah lebih sikit dari biasa untuk diorang beli baju sedondon. Cewah, promote puji diri sendiri lah konon. -___- *abaikan saja*

Warna tak kisah. Apa-apa pun boleh. Tak perlu nak ikut warna tema pengantin. Dua hari lepas, Mak Ayah dah beli baju diorang kat Tepen (baca Taiping) dan MMS pada aku gambar baju yang dibeli. Haha, warna pic-pic + oren.

ps: Sepatutnya aku kena sponsor baju kurung untuk makcik-makcik juga. Tapi aku tak punya cukup wang. -____- Harap maklum, ye makcik-makcik~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: