The Bridezilla

The Trip to Nilai 3

Posted on: February 21, 2009

Tengah hari tadi pergi Nilai 3. Misi utama, mahu beli beg kertas @ kain untuk tetamu.

Tips kalau membawa lelaki untuk membeli belah, isi perut mereka dulu. Baru mulakan misi. Jadi tadi ajak Win makan dulu di tempat makan kat Nilai 3 tu. Berselera betul aku makan, mana taknya? dah lama aku tak makan daging salai masak lemak cili padi! huhu~

Kami jalan dan cari-cari kedai yang sediakan beg kertas dengan harga murah. Akhir sekali jumpa yang paling berkenan dan paling padan dengan warna tema. Beg kertas di kedai ThankQ. RM0.75 untuk beg kertas yang ada zip zap. Bolehlah~ agak mahal tapi kami dah malas nak jalan dan fikir dan pilih lagi. Beli aja lah.

Aku beli bunga pegang, bunga palsu. Beli manik, floral tape dan dawai lutsinar untuk DIY bunga pegang sendiri. Bajet pandai. Haha

Balik rumah je, terus semangat ubahsuai bunga pegang! Tak adalah cantik sangat, tapi bolehlah~ padan dengan harganya RM12.90. keh3

ps: maaf tak ada gambar. kamera tak ada. -___-

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: