The Bridezilla

Shopping @ Shah Alam

Posted on: February 23, 2009

Semalam ke Shah Alam. Jalan-jalan dengan Win dan Maksu. Misi utama, cari beg untuk VIP.

Kami ke Ole-Ole Seksyen 18, kedai Sayang You di tingkat atas sekali. Maksu nak tunjuk beg VIP yang dia berkenan, alih-alih beg tu semua dah dibeli.

Lepas tu Maksu tunjuk pula bunga korsaj/penanggah, bentuk rama-rama berwarna kuning. Cantik. Tapi mahal, RM2.20 setiap satu. Maksu suruh beli 10, jadi aku pun pilih 10 bunga yang OK.

Di kaunter tempat bayar, aku diam aja. Ingatkan Maksu nak bayarkan, tapi rupa-rupanya dia tunggu aku yang bayar. Cis! Kalau aku tahu, aku tak pilih bunga korsaj mahal tu. Haha, tipah tertipu~

Jalan-jalan lagi di kedai sekitar Giant seksyen 18, mencari beg kertas untuk VIP. Jumpa beg yang agak berpatutan, RM1 setiap satu.

Maksu belanja makan di kedai Sup Utara. Sedap! hehe~ kalau free, semua pun sedap~

Leave a Reply

