The Bridezilla

The Technician

Posted on: April 9, 2009

Sebelum kami kahwin, lampu kalimantang di rumah ni ada yang rosak. Aku malas betul nak baiki sendiri lampu-lampu tu sebab:

  • tinggi giler~ mane sampai!
  • kalau aku panjat, jatuh patah kaki.. haa~ satu sen tak gune.
  • aku tak pandai la nak troubleshoot barang-barang letrik ni. tak tahu apa yg rosak
  • senang cerita, aku malas lah nak layan. dua rosak, yang lain boleh guna lagi. ^__^

Sejak ada Win di rumah, dia baiki lampu-lampu yang rosak tu. Hehe~ Servisnya percuma, aku cuma perlu sediakan air dengan penuh kasih sayang.

ps: Thanks Hubby~ Nanti baiki flush kat tandas yang dah lama patah tu ekkk~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: