The Bridezilla

Nak jadi budak baik

Posted on: December 8, 2009

Azam tahun depan nak jadi budak baik. Dari bertudung macam Chipsmore (kejap ada kejap tiada) nak jadi lebih baik iaitu konsisten memakai tudung walaupun keluar rumah untuk buang sampah. Cewah~

Paling senang pakai tudung jenis sarung tu kan dah siap2 ada awning tak payah nk bentuk-bentukkan tudung dah. jimat masa untuk bersiap.

Dulu pernah masok kedai Ariani tengok-tengok tudung mang aiii~ mahal gile. terkejut lalu tak beli apa-apa dan balik tangan kosong je. tudung simple plain color pun cecah RM50+. itu yg paling murah tuh, yg aku berkenan harge RM200 haha tak mampu le teman nk belinye mase tu gaji teman bukannye banyak.

Sekarang ni rasa nk gi kedai deZahra pulak tengok dan mungkin juga beli satu atau dua tudung untuk digayakan bila keluar membeli belah. ho ho ho~ kedai ni pon harge boleh tahan mahal, paling murah RM65! tapi bila aku baca forum yg diskas pasal deZahra ni diorg kate kain die lebih berkualiti dan bentuk awning pon cantik. Tapi kedainye jauh dari umah, tu ha kat Damansara sana kena redah jem kat LDP baru bole sampai T_T

Hubby, bila awak ada bajet nanti bole belikan saya tudung deZahra~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: