The Bridezilla

Kata nak jadi baik tapi kenapa masih free hair

Posted on: January 26, 2010

B, doakanlah saya jadi budak yang baik yang menutup aurat. Saya baru je bershopping tudung online dan membeli lagi dua tudung deZahra.. haha. Walaupun mahal tapi tak apalah, saya bayar sambil tutup mata. Tak nampak. So tak terasa sangat.

Saya beli ini:
dezahra1
dan ini:
dezahra2

Ps: Jangan risau, saya bayar sendiri.

2 Responses to "Kata nak jadi baik tapi kenapa masih free hair"

sama2la berdoa menjadi perempuan baik yg menutup aurat ye..
i pn berazam macam u… no more chipsmore, kejap ada kejap xde.. hehe .. ameennn

hi awin.. jomlah sama2 kite berusaha jadi isteri yg baik. anak yg baik.. bila dh tinggal jauh dari mak nanti taula susah senang jaga family.

Leave a Reply

